Клієнти лабораторії VERUM отримують максимально повну інформацію щодо досліджуваних матеріалів і компаній, які їх виробляють. З цією метою в Особистому кабінеті замовника розроблений розділ «Рейтинг постачальників», де накопичується вся інформація про виробників, з якими ведеться співпраця, а також дані про їх продукцію.
У розділі відображаються такі відомості:
- Перелік всіх зразків продукції, наданих для випробувань.
- Результати кожного тестування зразків, проведеного лабораторією.
- Інформація про неякісні зразках, виявлених за весь період співпраці з тим чи іншим виробником.
- Рейтинг постачальників, що визначає найбільш сумлінних з них.
Створення рейтингу – корисна інновація
Практика складання рейтингу виробників досить нова в сфері будівництва. До цього інформація, що отримується будівельними лабораторіями під час випробувань за тривалий період, що не систематизувалася, і створити статистику не представлялося можливим.
Компанія VERUM приділяє серйозну увагу не тільки якісному проведенню випробувань, а й доступності отриманої інформації для кожного з клієнтів, прагнучи зробити співпрацю максимально комфортним.
Таким чином лабораторія опинилася в рядах першопрохідців, і розділ «Рейтинг постачальників» успішно використовується нашими замовниками, в значній мірі спрощуючи їх роботу.
Як було раніше …
Не маючи достатньо інформації, складно вибрати найбільш підходящого постачальника. Традиційно будівельні матеріали для об’єкта замовлялися на заводі, територіально розташованому ближче інших з метою скоротити час доставки. Найбільшу роль відстань і час транспортування грали в тих випадках, коли мова йшла про бетоні.
В результаті якість матеріалів нерідко виявлялась незадовільною, і з такою помилкою замовник потрапляв в чималі витрати – як грошові, так і тимчасові.
Вибір постачальника сьогодні
Завдяки рейтингу постачальників забудовник має можливість зробити замовлення на заводі, що надає найбільш якісну продукцію, навіть якщо той розташований трохи далі, ніж конкуруюче підприємство.
Подібна тактика дозволяє уникнути покупки низькопробних матеріалів, що особливо часто трапляється в зимовий період, коли в бетон домішувати компоненти, що запобігають передчасному застигання. При мінусовій температурі конструкція з такого бетону не набирає необхідної міцності за вказаний відрізок часу і виявляється недостатньо надійною.
Завдяки статистикою, відображених в Особистому кабінеті, замовник має можливість переглянути умови подальшої співпраці з заводом, періодично поставляє неякісний товар. Статистичні дані також дають можливість обґрунтовано вимагати зниження вартості продукції.