Будівельна лабораторія VERUM розробила клієнтську частину для свого сайту. Відтепер клієнт отримує повну інформацію про всі об’єкти, які він коли-небудь піддавав експертизі з нашою допомогою.
Доступ до оперативної інформації здійснюється через Особистий кабінет, що дає можливість отримувати відомості в будь-який зручний для клієнта час без прив’язки до його місцезнаходженням. На сьогоднішній день подібна послуга не практикується жодної будівельної лабораторією.
Функції Особистого кабінету
Працюючи над клієнтською частиною, компанія переслідувала дві основні цілі:
- Дозволити клієнту відслідковувати статус замовлення в часі, а саме – точно знати, коли був оформлений договір, виконані необхідні роботи і отримані відповідні документи. Замовлення виконується в 12 етапів, і інформація про кожного з них присутня в Особистому кабінеті.
- Надання замовнику протоколів по кожному об’єкту незалежно від давності виконання замовлення. Таким чином ви в будь-який момент можете не тільки переглянути, а й роздрукувати необхідні протоколи, якщо виникне така необхідність.
Кабінет оснащений функцією розсилки, що дозволяє клієнту отримувати на електронну адресу частина інформації. Це можуть бути протоколи всіх випробовуваних зразків або лише тих, які виявилися неякісними – в залежності від налаштувань, вибраних самим замовником.
Управління особистим кабінетом
Користуватися Особистим кабінетом можуть одночасно кілька людей, проте доступ до інформації, який отримує кожен з них, відрізняється в залежності від ролі. Ролі розподіляє головний користувач – Керівник, що володіє повною інформацією по об’єкту. Він бачить всі замовлення і їх протоколи, рейтинги виробників і фінансові звіти.
Повноваження Бухгалтера обмежені фінансовою частиною, а ПТО – навпаки, має доступ до будь-якої інформації за винятком фінансів.
Особистий кабінет і рейтинги постачальників
Значний плюс Особистого кабінету – можливість зберігання та аналізу інформації про постачальників. Поступово Керівник накопичує відомості про якість матеріалів того чи іншого виробника. Він може виявляти тих постачальників, які частіше за інших надають неякісну продукцію, і вчасно вживати заходів.
Наявність клієнтської частини програми VERUM значно спрощує взаємодію між замовником і лабораторією. Якщо раніше протоколи створювалися вручну і на їх доставку потрібно чимало часу, то сьогодні цей процес займає кілька хвилин.